Herr Kriminalkommisarie

Kanske hade han använt sig av "learning by doing" för vissa kommentarer var kanske inte dom bästa.
Bla fick jag i dag lära mig att det är oerhört vanligt inom gayvärlden att missbruka steroider, AAS.
Detta för att det inledningsvis ger uppsving i liggalivet och detta är, enligt herr krimmare, det viktigaste i en homosexuell mans liv....Say what?!!!
Har oxå fått lärt mig hur man framställer GHB och diverse andra droger, plötsligt förstår jag ungdomarnas plötsliga intresse för matlagning och kockyrket..
Får se vad morgondagens konferens har att erbjuda.

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: karin blomberg

Ligger blogg nere nu? Now wat heppens?

2009-10-10 @ 01:01:28
Postat av: Anonym

Men har ni slutat blogga? Dåligt med uppdatering här!

2009-10-19 @ 17:19:21
Postat av: A

Uppdate please!

2009-10-27 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0