Varför man ALLTID ska låsa dörren

Det brukar vara en källa till irritation det här med att jag alltid har dörren låst, ingen kan komma in och ingen kan komma ut. Dessutom verkar ingen köpa min förklaring att man aldrig vet vem som får för sig att knata in till mig, kan vara våldtäktsmän, mördare eller någon annan galning. U never know!!!
Den sista att ansluta sig till detta ifrågasättande är hårdrockaren, det verkade nästan som han tyckte att jag var lite paranoid..Det är förövrigt en sång av black sabbat (paranoid alltså) man slutar aldrig lära. För att återgå till mördarna här, i natt kl 3 vaknade jag av att ngn bankade som en galning på dörren och naken och rädd som jag var kunde jag ju inte gå ut och titta om det var en galning, våldtäktsman eller mördare. Hårdrockaren påstår att det var han men jag tror honom icke, jag utgår från att alla som känner mig ringer om dom får för sig att hälsa på kl 3 en måndag natt!
Jag vet att det var en galen mördare som tänkte våldta mig dessutom hade den lille sparveln blommor med sig för att grooma innan han tog till handling. Blommorna lämnade han kvar så det var ju glad överraskning i morse när jag sumpade tiden till sjukgymnasten.
Antar att jag aldrig mer behöver motivera varför dörren alltid ska vara låst



Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: syndasumperskan

oj oj nu har du en mattant på halsen, 4 ever! Hur känns det?

2009-05-26 @ 12:24:16
URL: http://syndasumpen.blogspot.com
Postat av: Carso

Haha nej jag tror han är oskyldig...men vad vet man

2009-05-26 @ 12:34:18
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0