Toalett taktik

Har ju lite svårt att uträtta mina behov när andra hör. Och som jag skrivit förr är det väldigt lyhört har i corona-house.
Därför har jag undertiden här förfinat en förträfflig taktik.
Jag har två toaletter att välja mellan;
 ena vägg i vägg med köket och andra mot Rafas rum.
Plus att båda är mot varsin dusch.

Såhär går det alltså till när jag ska bajsa:
  • Ingen i köket eller duschen-lätt tar kökstoan
  • Rafa i köket-lätt Rafa toan
  • Folk i köket(ej Rafa)-svårt val:
Antingen får Rafa höra plurret, eller ett gäng hungriga studenter-väljer det förstnämda

  • Folk i köket (ej Rafa)+slammer: kökstoan
  • Ngn duschar: andra toan
Ja som ni ser en ytterst förfinad och genomtänkt plan för varje bajssituation.
Men sen är det ju inte waterproof för ibland kommer ju någon helt oväntat in i badrummet och ska gå på den lediga toan. Då gäller det att ha bra analmuskler och klämma in skiten tills man är ensam igen.
Problemet med detta är att man riskerar att inte kunna slutföra sin bajs-session och man blir då förstoppad. Men å andra sidan är inte det hela världen då man sparar in på toapapper- ekonomiskt och miljövänligt.
I am the master of poo.

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0