Thank god för youtube

Wille har anlänt och det hela har gått smärtfritt sedan hans mor, mormor och bror lämnade oss och tog med sig kaoset de hade med sig. Fan det tar på krafterna att vara mamma, förstår inte hur folk orkar och jag säger verkligen tack gode gud och djävulen för youtube! Sätt på Im yours, Dagny, Stay the night eller vad som helst med Linda Bengtzing och Wille kan sitta still och lyssna hur länge som helst. Vi passade på att avsluta kvällen med ett rejält Alcazar disco, jag o wille vi kan allt svänga på stjärten vi.
Nu har han efter en jävla massa sagor och välling lagt sig och jag ska försöka lugna ner nerverna med kaffe och en cigg
I morgon är det en ny dag och då jävlar

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Jossan

Hoppas ni har det mysigt! Jag kan inte sova som vanligt, plus att jag har magkramp;( inge kul du!!

Hoppas ni har det mysigt iaf!

Längtar efter dig!!

2009-05-29 @ 01:37:16
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Postat av: Carso

Vi saknar dig oxå



Puss

2009-05-29 @ 10:43:31
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0