svininfluensan nr2

Fyfan mitt i slutspurten innan terminsslutet blir ja sjuk..förkyld o ont överallt. Sean påpekade så gulligt att han från i Lördags kanske var ett riktigt praktarsel oc h smittade mig med svininfluensan...kan vara.. men har svårt att se den mannen som ett arsel men vafan vad vet jag time will tell som det så vackert heter.
Jaha ska man ligga här i soffan hela dan nu då...nej att vara sjuk är för olegitimerade hårdingar inte för oss som är legitimerade

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Bullran

Var inte orolig honey, svinflunsan är lätt att besegra.

Jag är nästan helt återställd efter en månads svininfluensa, hostar bara lite slem.

Så du kommer överleva du med ska du se :D

2009-05-18 @ 13:43:59
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Postat av: Carso

aaaah kanon..speciellt om de är han från i lördags som är smittspridare då jag har planer på att gänga honom ex antal gånger till

2009-05-18 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0