Socionom vs. handels

Jag och tre till tjejor har läst human recourse management tillsammans med folk på handels/hantal. Mycket bra och intressant kurs och läraren Myriam är fantastisk, riktig krutdunk.
Problemet var bara att vi från socialt arbete hade två veckor i nederländerna och sedan två veckors lov, detta resulterade i att vi missade 5 av 8 föreläsningar.

Men detta var då tydligen inget problem för vårat lärande då vi från socialt arbete sopade mattan både idag på seminariet och redovisningen förra veckan.

På redovisningen var vi den enda gruppen som kunde prata ordentlig engelska och hålla oss till ämnet.
De andra grupperna pratade så knackig engelska att Myriam flera gånger avbröt och undrade vad fan de dillade om.
Hon bad dem även hålla sig till ämnet och inte läsa innantill.

Och idag på seminariet ojoj, vilka idioter det finns på hantal.
De fattade noll och upprepade allt vi andra sa.
 Fan vilka dissar de fick från Myriam, tyvärr tror jag inte de fattade att hon tyckte de var pajaser då de är för dumma.

Ja det gjorde min dag, alltid kul att få glänsa lite även fast det är på andras bekostnad!

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: syndasumperskan

til bullran: nej det var inte jag som svarade på din kommenatar på jossan blogg... skumt, finns det en wanna be syndasumperska där ute????



backlickekonomer från handels är epa jävla drägg, det vet jag, haha. Annat är det med jordnära jordburksekonomer med skit under naglarna!

2009-05-26 @ 18:04:04
URL: http://syndasumpen.blogspot.com
Postat av: Carso

Hur skulle det vara om ni nationalekonomer kunde stava?? haha

2009-05-26 @ 18:25:57
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0