Skit liv!

Här kliver man upp mitt i natten pigg och glad utan att gnälla på dom där jävla fåglarna som ska pipa hela morron, letar mig sömnndrucket ner till gymmet för att i ett uppenbart psykbryt träna 45 min innan föreläsningen.
Tränar med två gubbar som verkar tro att dom skulle göra inbrott, vem fan tränar i mössa, hotpants och vantar??? va va va????
Lyckas till och med duscha fint o snabbt på en kvart och på med kläder o lite smink, klart och betalt tänkte jag men hej o hå nog faaan hade jag tagit fel på tiden. Föreläsningen börjar icke kl 10.15 utan 13.15 tack för den jävla skit liv.
1, hade kunnat träna längre, 2 hade inte behövt kliva upp mitt i natten och 3 va fan ska jag göra nu?
Och nej det är INTE jag som varit slarvig och glömt kolla tider det är gudhelvetet som straffar mej för att ja sa att han var död! Fyfan snacka om att inte känna någon connection alls till planering och effektivitet

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0