Sjung om studenten olyckliga dar

Kossan ringde och väckte Carso kl 7 i morse rumlande tumlande glad i studenthatten, mycket stolt över henne att hon visar de rätta takterna. Anledningen till samtalet mitt i natten var att klassen skulle visa att de nu lärt sig studentsången, jag är mer intresserad av att de ska kunna studententernas alla snapsvisor och tänka sig en av dem hade barnen sett till att lära sig....Armen i vinkel kids

Dock tycker jag synd om dessa stackars ovetande dyngraka små studenter, vad ni går till mötes är den dag i era liv då ni kommer ha som mest jävla ångest, leken är slut ni måste skaffa jobb och vad fan ska ni göra med resten av era liv?
Inget mer supande dygnen runt i ramla in till skolan fortfarande full....Av ngn anledning uppskattas inte det riktigt på arbetsplatser.
Kan bara tänka mig två dagar som kanske vållar mer ångest, dagen man gifter sig och inser att man ska ligga med samma person resten av livet...Och den dagen man skaffar barn, då jävlar är leken slut och snacka om bunden till hemmet.

Nej men fan ha det så kul på er väg mot lidandets helvete...För vi har tagit studenten..lalala

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0