PEACE & LOVE

Jag krämar i brallan. Jag ska på Peace & Love i år igen. Har kollat schema och så, har möjlighet att åka till Svealand runt 15:e juni och då hinner jag dessutom fira midsommar. Och artisterna i år!!!

Pete Doherty
Mötley crue
Turbonegro
Backyard babies
Dia Psalma
m.m

Jag tror inte ni vet vilken sucker jag är för drägget Pete Doerthy, min första förälskelse var years ago när jag hörde Fuck for ever  med Babyshambles. Sen dess har jag haft en fjortis förälskelse i den mannen. Men jag ska inte ropa hej innan jag är över ån. Han har ju ett redigt register av inställda koncerter.

Jaja sholahopp nu ska jag köpa biljett!




Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0