Partner in crime

Glömde berätta om Wille Wonkas 3 års kalas, överlevde bussfärden trots bögporrerskor och snuskiga bussäten.
Som vanligt är det lite för mycket regler hemma hos det stackars barnet vilket jag gör allt jag kan för att förstöra när jag ändå är på plats. Trodde i min enfald att eftersom Wille Wonka nu fyllt 3 år så kan han hålla våra hemligheter för sig själv men icke. Allt började med att jag och Wille skulle ha en glass och det fick vi så vi tog med dem till hans rum medan vi byggde tågbana och läste böcker. Så försvann syrran på toa och då tänkte jag och Wille att nu jävlar har vi vår chans att kirra en glass till utan att mamma ska gnälla, sagt och gjort vi smet ner och lyckades kirra biffen. Så gömde vi oss bakom Willes garderob för att avnjuta stöldgodset i fred och rätt som det var stod syrran där med stränga ögon och konversationen som sedan följer är kanske det bästa jag hört.
Syrran: Men Wille vad länge din glass räckt
Wille: Jaaa
Syrran: För du har väl bara tagit en va?
Wille: Nej mamma jag har tagit två
Syrran: Men Wille frågade du mamma först då?
Wille: Nej mamma, jag smög ner till köket öppnade dörren till frysen stack in handen och tog två glassar sen bärde Carso mig och glassarna upp för trappen till mitt rum och nu sitter vi här för att inte du ska se oss
Syrran: Jaha men var det din idé då Wille?
Wille: Neeej tokmamma det var Carsos

Jahaaa men tack för den då snorunge, här försöker man lära honom allt man kan så ska han vara ärlig och berätta hur inbrottet gått till och dessutom röja vår flyktväg. När hans kära mamma sedan lämnat rummet kommer kvällens bästa kommentar:
Carso...killar dom bitar men tjejer dom bara suger

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: syndasumperskan

Haha du är misfit som barnvakt din odåga. Å du som har 2 styvbarn på halsen nuförtiden;-) Hur ska det gå? När hårdrockarn har sagt att E inte får dricka mer öl kommer du då förse henne med öl i lönndom???

2009-05-28 @ 12:53:41
Postat av: Carso

Jag är otroligt fit som barnvakt...sedan att min syn på hur barn ska uppfostras kanske inte följer normen är en annan diskussion haha

Dessutom fortsätter du trycka han som inte är gay får du två kids på halsen du oxå och dom är små...skrattar av skadeglädje

2009-05-28 @ 15:10:10
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0