Orgasmera mera

Svininfluensig som man är blev jag i dag tagen under min mammas beskyddande vingar vilket slutade i lunchdate och lite småshopping där mamma stog för kalaset...tackar o bockar mamma mus

Till dagens roligaste "råkade" höra en konversation två byggjobbare emellan. Tydligen hade någon av dem hört talas om en tjej som onanerade 7 ggr per dag och detta skulle då vara något alldeles sensationellt...vet inte om det var antalet gånger eller att hon onanerade överhuvudtaget som dessa två grabbar fastnade för. Känns som det är läge här att klargöra ett och annat för er män...ni är så söta mitt i er dumhet.
Alltså tjejer onanerar...ofta och gärna och sedan är det så va att är en tjej kommit en gång så är hon liksom redan uppvärmd och kan lätt köra på ett par gånger till. Förstår att det låter heelt obegripligt för er män eftersom ni ska ha nån jävla pust och pausstund så fort ni fått spruta lite. Vi tjejer behöver inte det och eftersom vi onanerar så ofta och gärna så är vi dessutom jävligt bra på det vilket defenitivt kan sluta i 7 orgasmer per dag...Frågor på det?

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Mikaela

Hur gör du för att smörja henne??? Detta har inte varit inkluderat i mitt liv.... någon gång!

2009-05-20 @ 22:48:19
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Postat av: syndasumperskan

Ha dock i beaktande att skribenten och hennes patrask till vänner är nyfomaner allihop!

2009-05-20 @ 23:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0