Öl-spel och en jävla massa sexsnack

I brist på bättre sysselsättning såhär en Onsdagskväll spelar K och jag öl-spelet..min plan var att få henne dyngrak och party, lyckades sisådär kan jag villigt avslöja..men fan roligt har vi haft och dessutom är vi väldigt mycket mer lärda inom det sexuella området..speciellt hängpung och rödhåriga ligg...jag säger inte vem som gjort vem eller vem som har vad men jag är oskyldig för en gångs skull. Det jag däremot kan säga är att av någon outgrundlig anledning hade det varit fint att ha hårdrockaren här ikväll......

 

Nu byter vi till schlagerspelet och till Mikaela....du har antingen fel verktyg, fel karl, fel fantasi eller fel hjälpmedel!

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: hårdrockaren

hade ju gärna varit där och diskuterat häng pungar, rödfräsar och allt,men men som det blir ibland tvättstugan och grytvants virkeriet tar sin tid.jag lurar däremot på att flörta som fan mad nån snart så håll i nått så åker vi

2009-05-24 @ 02:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0