Nej nu jävlar får det vara nog!

Som någon så fint påpekade så verkar det gå rykten om att jag börjar bli vuxen och slutat festa under veckorna för att va hemma i soffan med någon.
Jag dementerar detta och håller med om att om så vore, så börjar det barka käpprätt åt helvete,
Sen när har jag varit nykter en hel vecka och varför kom jag ens på tanken??? Skyller allt på hårdrockaren, han har dåligt inflytande men faktiskt får jag nog erkänna att han varit värd tiden på mer än ett sätt. Hänga med honom är ett jävligt bra sätt att spendera tiden, try it u´ll like it eller förresten skit i det, I like it det räcker.
Ska försöka återskapa lite balans i mitt liv och min kropp i dag med att dricka vin med J och fan lär väl bli så att man slutar upp med rollern hemma hos K. Tydligen ska det finnas en jäävligt stor svart man där oxå, tror K trycker honom när hon inte trycker han som inte var gay!

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: syndasumperskan

prove it (att du inte är hemmafru alltså).

2009-05-28 @ 14:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0