Mödisen är död.

Var då ett himlans tjafsande om den där mödomshinnan i media. Förstår inte riktigt vad problemet är.
RFSU vill byta namn på denna lilla sak som tydligen är väldigt fördomsfull; nu är det slidkrans som gäller.
Jag personligen har aldrig kännt att min mödis varit fördomsfull eller nedlåtandemot mej, nu när jag tänker på det har mödan alltid varit frånvarande i mitt liv, det är kanske det som är problemet att vi kvinnor blir ignorerade av våra mödisar?
Ska då denna fittkrans göra det bättre, är hon bättre uppfostrad, ansvarsfull, närvarande och mer demokritisk?
Då kanske vi borde döpa om pappa för han har ju en förmåga att inte finnas där, till exempelvis faderskrans, eller vad sägs om faderstekniker?
För alla vet ju att namnbyten är bra, det löser ju alla problem med stämplingar och negativ klang, som tex istället för städtant heter det ju numera städtekniker, och klient heter brukare o.s.v. Fördommarna liksom försvinner på en gång, finns väll ingen som skulle ha negativa åsikter om en hederlig städtekniker eller brukare?

Vad hände egentligen med informationsamhället, borde inte dessa informatörer kunna informera alla stupida människor om vad mödomshinnan är för något? Att det är ett litet elastiskt väck (inte en hinna) som inte spricker och när man har sex första gången?

Nej sätt slidkransen på huvudet och dansa runt midsommarfallosen nu barn!

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0