Måste jag gå på gatan eller??

Här sitter man och väntar på K den lilla slynan, hon ska komma hit o hålla mig sällskap för lägenheten ska städas...fråga mig inte varför men tydligen är det sånt som ska göras i ett vuxet hem. Inte för att jag någonsin gjort kall på att vara vuxen men men....Ja K kommer i alla fall aldrig o här ligger jag i soffan o väntar o väntar..samtidigt som jag tittar på ett helt galet program...tror det är ett skämtprogram men jag vet inte. Det är två tanter som åker hem till folk o städar, frivilligt som det verkar eller ja dom får väl betalt men ändå. Dom är heelt lyriska över alla deras små städverktyg och hemmagjorda ´lösningsmedel..det måste vara ett skämtprogram...men jag blir lite osäker kanske dom sniffar sina lösningsmedel..förklarar i så fall deras goda humör
Ja kommer inte K får ja väl gå på streetan då o ragga ett nytt städsällskap

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0