kungen!

Har precis varit här för att få tjuvröka lite och prata om hans "fantastiska liv" vilket innehåller galet massa skumma knarkande vänner och om möjligt ännu mer otrohet. Har lite sådär halvsvårt att förstå klagomål gällande dåliga förhållanden och otrohet eftersom vi alltid har valet att avsluta dem, barn eller inte. Sedan är det knappast som att det hjälper att man sätter på unga vackra flickor när tillfälle erbjuds, tro fan att drottningen inte släpper honom ur sikte. 
Ägnade en stunds prat åt min strävan efter den perfekta kroppen och gentleman som han är påstår han att den redan finns där...well we´ll see när jar nått mina mål då kommer jag bryta hans stackars blåblodiga ben.
Kom efter en stund fram att han kommit ner för att få sig ett nyp när frugan somnat..vilket jag vänligt men bestämt tackade nej till..Förvånade både mig själv och kungen när jag klargjorde att jag håller mig lojal mot han jag inte ens kännner, inte ens dejtar men ändå tänker träffa igen....snart


Kungen skickade precis detta på msn 

Vi skulle ha knullat ingen skulle ändå få veta mer än du och jag....

Jo Kungen jag skulle veta och det räcker

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0