Kärlek gör dig dum!

Vill nog säga att jag har fått bekräftat att kärlek gör dig dum. A ringde här på morgonkvisten när jag låg och sov som skönast och sprutade ur sig en smattrande ordharang och efter 5 min var jag tillräckligt vaken för att förstå vad det hela handlade om. Hon hade missat tåget till Sthlm, inte för att hon hade sovit, inte för att hon hade duschat eller packat utan för att hon pratat i telefon med kärleken hon är på väg att besöka!!!....I rest my case.
Så nu får hon möta kärleken och försommaren i Paris 500 kr fattigare..
Underbart att vakna av att man skrattar så man håller på o pissar ner trosan..hon är rolig den där A och det ordnade sig, hon kommer i väg och missar inte anslutningsflyget.
B kan hålla ögonen öppna på Charles De Gaulles om ett par timmar så ska hon nog lyckas ramla in där oxå om hon inte går vilse när hon kliver av planet

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0