Jag ska aldrig skaffa barn!

Missförstå mig inte, jag älskar Wille och Budda och vi har haft roligt dessa två dagar jag och sidekicken men allvarligt!!!!
Är det så här det ska vara att ha barn ska jag aldrig skaffa barn!
Tydligen är det jävligt viktigt att dom kommer i säng samma tid varje kväll (ingen har förklarat varför) och det  gör det jävligt svårt att ha ett socialt liv efter kl 8 på kvällen. Skit liv!
Eftersom jag endast har en veckas sommarlov i år kan jag säga att mina och Em´s planer för kommande vecka är stora och involverar en ansenlig mängd rosé vin. Ska bara kirra hemtenta i rättsvetenskap först men eftersom man är född smart så är det klart och betalt redan innan vi börjat. Alla är inte som han som inte är gay som flunkar varenda tenta

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Anonym

Ha Carso, du ska inte vara så kaxig du!

2009-05-30 @ 22:31:01
Postat av: Dan

Barn är nog bra... nä - barn är ju jättebra, nä, barn är bara bäst! - om ingen skulle vilja ha barn skulle jag ju inte finnas... skickar en tanke till mamma i himlen--- bara det är andra som skaffar dom! Jag och Stickan försöker och försöker men vi ska nog va glada att det inte funkar... ;-)



Vi är nog för vana att vara egoistiska och göra vad vi vill och endast ta hänsyn till varandra och två katter.... det är privilegiet man får för att vara bög. Måste gå nu för dom vill ha kattgodis... ;-) Kram på dig vännen och hälsa Wille!!

2009-05-31 @ 00:45:37
Postat av: Carso

Fan skulle kanske ha blivit bög då..eller iofs tycker ju om att sätta på killar så jag kan väl räkna in mig i gänget...Känns som det är läge för öl snart och kanske prata om våra fantastiska liv utan barn?

PUSS

2009-05-31 @ 20:48:17
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0