Jag säger då det...

Var på ett "möte" med häxan Le Roy, ska läsa health psychology och work psychology. Tydligen bara jag som valt dessa ytterst intressanta ämnen på hela IPSOC (ca 8 studenter). Fick mej tilldelat att läsa två stora bibbor, och skriva,skriva,skriva varje vecka tills jag åker hem ska jag lämna in en sisådär 4-6 sidor.
Softish att vara erasmus student, eller ja de som läser handel verkar ju ha det soft. Nästan inga föreläsningar eller assignments. Men ISPOC där jobbar vi häcken av oss=IPSUCK.

Roligaste är att jag fick tilldelat mej ett kapitel om alkoholism o rökning. Ska vara inne nästa fredag. Nu undrar ni säkert vad det roliga i detta var, jo det ska jag förklara. Häxan är vin alkoholist (säkra källor har informerat mej). Känns ju lite halvskummt att sitta o skriva diskussioner om alkoholism, vad det är, hur det kan förebyggas osv.

Ska nog köra hårt på den moraliska teorin, att det bara är svaga och omoraliska människor som blir alkoholister.



Kippis på er mother fuckers!
Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0