Inside info.

Idag har jag varit hos Sara o Ulrike (tyskorna) hela dagen och grupparbetade. De bor i ett kollektiv bestående av endast Belgare och Belgiskor.
Satt och tjattrade lite med en kille som också läser socialt arbete på IPSOC (IPSUCK) Han berättade lite roligheter som hänt under en studieresa med häxan Le Roy som jag känner att jag måste dela med mej av utifall Johanna skulle kika in.

Iallafall så hade studenterna ferrat hårt en kväll på denna skoltripp, och Le Roy sa bestämmt att nu flicker o pöjkar får det vara nog vi har en tidig morgon i morrn. Men såklart vill man ju inte bli behandlad som en barnrumpa när man är 20+ och tycker att man själv får styra sitt liv och sina sovtider.

Det blev en massa tjaffs och en brud som vi kan kalla Berit kom i riktigt lynchnings-mood. Tillslut efter många arga diskussioner känner sig Berit så provocerad att hon ger Le Roy på snoken. Och vad händer, jo vår lilla alkoholiserade häxa till koordinator ringer psykakuten som rycker in.

Stackars lilla Berit tvingar de i en spruta lugnande och hon får spendera två dagar på psyket.

Ja jag känner att jag kanske ska passa mej för häxan Le Roy, men å andra sidan så skulle psyket vara att föredra en tid istället för dårhuset Coronahouse och alla assignements som står mej upp i halsen.

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0