Finns tydligen värre grannar än Carsos

Detta är vad som mötte en kille efter en dag på jobbet när han kvällen innan haft en fest som tydligen inte uppskattades av grannarna.

1. I hallen möts jag av något jag bara kan beskriva som en salladsman, med en isbergssallad som huvud, en avlång trafikstoppskylt som kropp, klädd i min morronrock, med blåa träningsskor på sig under morronrocken, hållandes i en innebandyklubba och med en av mina lampskärmar som hatt.

Jag tänker i princip, va i helvete, hur packade var vi igår.. och hur kunde jag missa det där imorse..

2. Jag kommer in i vardagsrummet, alla soffkuddar är vända upp och ner på så sätt att sittkuddarna är lagda som ryggkuddar, ryggkuddarna som sittkuddar och det ligger massa grejer på dom, det ser bara asmärkligt ut eftersom sittkuddarna är mycket längre och står upp en bit upp på väggen, jag förstår att nån måste ha gjort det där, eftersom det inte såg ut så imorse.

3. På mitt skrivbord/databord har någon dragit fram massor av filmer, och på den lagt en lapp där det står "No more music - See film please", jag börjar undra vafan som står på

4. Jag slår på datorn, ska logga in och upptäcker då att tangentbordet är borta.. Kollar runt och den ligger högst upp uppe på min bokhylla/filmhylla, behöver hämta en stol för att ta ned den.

5. Jag går in i köket, kikar runt lite och öppnar ett skåp för att ta ett glas vatten, då är uppenbarligen alla tallrikar ställda i hyllan högst upp, alla glas flyttade till motsatta hyllor, högst upp såklart så man knappt når dom, kastrullerna har bytt skåp, alla köksredskap och allting har alltså bytt hyllor och ibland skåp, suck...

6. Öppnar ett skåp som är ovanför mitt kylskåp, hoppar tillbaka direkt helt chockad när vänsterpartiets Eva-Britt Svensson stirrar tillbaka på mig, en stor jävla valaffisch är intvingad i skåpet och det enda man ser är hennes ansikte som stirrar tillbaka som ett luder i en låda

7. Den här dagen kan fan inte bli sämre... Hittar galgar på olika ställen i lägenheten, tagna ur garderoben

8. Ser efter ett tag att min klocka är framställd 1½ timme, vilket hade kunnat resultera i seriösa morgonproblem

9. Min gamla studentmössa hänger som lampskärm eftersom lampskärmen blivit tagen som hatt för salladsmannen

10. Filmerna i en av mina filmhyllor är vända med titeln bakåt, ett oerhört hemskt och elakt dåd

11. Går in i hallen och ser först nu att uppe på vajrarna(har 2 vajrar som hänger och håller upp 5-6 lampor i hallen), har någon lagt säkert 10-12 tomflaskor cola/fanta, och det är säkert mer än 2½ meter till tak, oerhört högt och det är med stor möda nån genomfört detta.

12. I hallen hänger en systemetpåse på klädhängaren, i den ligger filmen Zoolander

13. I köket ser jag nu att kalendern är ändrad, den står på februari, uppenbarligen är detta nu ett systematiskt, medvetet, genomtänkt dåd

14. Nästan märkligast av allt, min jävla säng är superprydligt bäddad.. Skitkonstigt, den var verkligen inte bäddad imorse, och omsorgsfullt har någon även vikt ihop en röd filt där

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :) Jätte härlig bakgrund föresten :)

2009-05-19 @ 12:21:47
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-05-19 @ 12:22:22
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Ella

Sjukt härlig blogg!

2009-05-19 @ 12:25:53
URL: http://ellalalala.blogg.se/
Postat av: DebbieDoll

Va fint att fler sjuka jävlar uppskattar vår blogg...för man måste nog va rätt sjuk om man tycker den e bra..men vi tackar o tar emot

2009-05-19 @ 12:48:51
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0