Ensam hemma?

Tror jag för första gången är ensam i coronohaouse. Tror alla konstigt nog är i skolan och det är inte jag.
Läser just nu två kurser på fri hand. De har inga utbildade lärare som kan ha föreläsningar i arbets och health psychology.
Dåligt som fan kan tyckas, men jag slipper ju iallafall pallra mej till skolan.

Nu ska jag njuta av en tyst stund på dass och passa på att lägga en stor hög.
Har ju problem med att göra nr 2 eftersom det är så lyhört, har till största delen gått omkring med monster förstoppning den här terminen p.g.a. min nojja.

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Sandra Larsson

haha jag maste saga att jag alskar dig arlighet! :) Se till att vara hemma da jag drar mig hem i sommar!

2009-05-20 @ 10:44:59
URL: http://sandrasengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0