Det är något creepy över ryssar

Här i min korridor i coronoa-house bor tre ryssar, 2 brudar och en konstig grabb -Igor.
Igor är nog oskuld, han tog sin första fylla här i Kortrijk; det är nog mest det jag grundar oskuldsteorin på.
Och att han är väldigt tystlåten, är som en liten flicka i sättet och har bara female polare. Han är nog bög.
Nej vad jag svammlar, till ämnet!

Är inte ryssar ett lustigt (skrämmande) folkslag?
Läste på aftonbladet.se här om dagen om hund-flickan från Sibirien- mina ryss grannar är från Sibirien btw.
Kom genast att tänka på alla de andra förvildade ryska djur-barnen.
Minns ni varg-pojken och fågel-pojken?

Vad sysslar de med där borta i ryssland, försöker de framställa någon form av muterad arme, för att ta över världen?
Precis som Lenin när det begav sig försökte skapa en aparmé genom att korsa människor med apor.
Något som verkligen berörde mej var den där historien om elektriska stolen-mördaren som härjade i Ryssland.

Vad tror ni, bör jag vara rädd för mina grannar?
Jag har börjat låsa dörren om mej väldigt noga, och om jag hör dem i köket väntar jag med mitt kaffe-bälgande tills kusten är klar.

Tanya, en av ryssarna kom och gav tillbaka tre cigg hon lånade av mej igår, de luktar lite konstigt.
Tror det är bäst att jag slänger dem, hon kanske försöker droga mej för att utföra konstiga expriment på min hjärna?
Eller hon kanske har byggt en giljotin som hon vill provköra på en stackars svensk tös?
Jag har nog minsann hört konstiga ljud från hennes rum på sistone, som att hon har sågat o snickrat.


Kanske jag överreagerar, men man kan inte vara nog försiktig.
Så jag hoppas jag överlever de resterande två veckorna i dårhuset.
Om inte annat så ska ni veta att det har varit trevligt att lära känna er alla.
Mamma o pappa jag älskar er.
Alla mina tjejor i järngänget ni har varit mitt allt.

Farväl älskade värld...

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0