New tattoo

Next Saturday Im gettin two new tattoos, or one is a cover up and one is new.
Having a bit of a hard time to choose though so Ill show you my ideas and then you can tell me what you think.

 

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Cilla

Lovely! Men du- nu vet jag inte vem utav er som skriver vad så de får bli ett litet meddelande till Carro girlen! How U doin? E som lite dålig på att höra av mig... blev rätt knall sist vi sågs! Men nu står jag upp iaf=b Utgång imorron? Linda Benzting is in town=b Åsså lite annat schlager! Jag tycker vi ska köra en repris på tusen och en natt! -Favorit i repris ska de heta!

PUSS/Blondy

2009-03-13 @ 22:50:59
URL: http://ceas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjenare darlingen jomen visst serru hörde ju om Bengtzing o storasyster var där. Vi måste absolut ta en helkväll snart..saknar dej Puss

2009-03-15 @ 19:21:48
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0