Vilken jävla lirare

Har missat att Robinson kom, sågs, fick en vinnare och slutade vara on air so to speak. Vad jag däremot inte missat är att för en gångs skull hade castingmänniskorna faktiskt gjort sitt jobb och hittat en drös människor som faktiskt vågar stå för att dom vill ha gratissprit, bli kända och få knulla. Största liraren av dom alla är en snubbe vid namn Ternstedt, nämnda snubbe har en blogg, som alla andra, och där har han lagt ut en konverstation från ansiktsboken som är galet skön

ROBINSONFJANTEN. Du är den dumaste fan jag har tittat på i tv du var en hjävla ynkrygg det ska du veta,hoppas din fru gorde det rätta tål inte dina duma komentarer nej gör något du är bra på berika dit liv med något annat.

Och det här är vad jag (Ternstedt) svarade:
Hej Hans-Göran! Har faktiskt precis nyligen börjat berika mitt liv med något annat,  Jag har börjat blogga. Läs mer om dig och mig inne på www.finest.se/ternstedt Ha en trevlig måndag Vänligen Christian

Höjer dock ett varningens finger här, har dom berättat för ansiktsboken om denna chat och vem confirmar att denna fakta is in fact true??? Vi vill ju inte att det ska stötas på problem....eeh


Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0