Studentdagen

Efter en lååååång tid i en kyrka där det inte hände något roligare än att Wille la sig under bänkraderna och högt deklarerade att  han ville vara i fred för att kunna bajsa!
Kossan var väldigt fin och nykter för ovanlighetens skull...ett tag i alla fall..Middag hos Baloo och sen in till stan för att pussa lite på hårdrockande mattanten. Som vanligt roligt och K fick hänga med han som inte är gay så hon var
nöjd glad och några timmar senare även tillfredsställd.
Öl, en piercing och ett ligg senare vaknade jag upp för att upptäcka att K var kvar i samma hus så när han som inte är gay stressat sprungit till jobbet (en timme sen) knatade jag ner till henne. Tydligen har dom skumma böjelser dom där två eftersom det första jag sprang på i sovrummet var en pistol!!! beklagade mig lite för hårdrockaren men hans kommentar var typ..aha är det där min pistol är...

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0