Språkflyt?

English exam gick bra tror jag.
Var muntligt + att skriva ett par ord på svarta-tavlan.
Jag och Jean-Paul snacka mest skit kändes det som.
Bara sprutade ut "expensive English" så hoppas att det blir godkänt...

En gubbe stannade mej på väg hem från tyskarna, han undrade vart sportcentret låg och jag lyckades fatta plus förklara på Dutch. Imponerad av mig själv;

-Rechtdoor, da sla links im den rotonde veiter rechtdoor.

Inte så avancerat men har inte varit speciellt engagerad under de tre veckor vi fick lära oss grunderna.
Känns som Dutch är ett ganska meningslöst språk att kunna...

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0