Midsommar utan föräldrar

Vi hade kommit på rätt stora planer, gjort meny o grejor för att sedan komma till affären osså är det stängt!
Jävla sossesamhälle man lever i, finns det ingen jävla negerslav som vill jobba den här dagen?? dom firar ju inte ens midsommar. Aja ´den tredje affären vi kom till var tillslut öppen så vi langade kundvagnen full med öl eftersom vi såklart hade sumpat systemet oxå (det var inte heller öppet i dag) Fick trots detta ihop en fantastisk middag med fyra fantastiska flickor och min mobil som just nu är det käraste jag har eftersom hårdrockaren inte kan kontaktas på annat sätt då han är på pensionärsturné. De tre resterande flickorna tycker dock inte att min mobil är speciellt rolig och som straff fick jag erkänna både det ena och det andra och hårdrockaren stod i detta fall inte på min sida och fortsatte erkännstvånget.
Nej nu blire sängen eller krogen, ska se om tröttheten ger med sig så jag kan skaka stjärten i finklänningen

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Anonym

en del saker bör du bara tvingas till att träna på så d så

2009-06-21 @ 19:52:30
Postat av: syndasumperskan

Har ni ett liv eller? Ni lägger ju inte in några nya inlägg? Själv har jag inget liv utan bloggar endast.

2009-06-22 @ 19:23:53
URL: http://syndasumperskan.blogspot.com
Postat av: Carso

Varsit skitliv resulterar i dåligt uppdaterande

2009-06-23 @ 20:38:38
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0