Mardröm eller önskedröm?

Mina sleeping issues har slagit tillbaka big time.
Är säkerligen all stress i mitt liv just nu, med skola, jobb, pengar, praktik? flytt till sthlm?

Somnade kring tre i morse, och vaknade i panik, genomsvettig och hjärtklappning runt femsnåret.
Brukar alltid sova naken när jag är själv, eller när det är pökadags då såklart.
Drömde att någon hade dragit av mej trosorna och att alla i min korridor stog och skrattade för jag låg och bresade med benen.

Kanske jag borde få mej ett nyp, tror jag har abstinens.

Dags för en joggingtur, eftersom jag missade gymmet pga att jag var för trött för att stiga upp kl åtta en lördagsmorgon.
Så kanske man kan få lite plugg gjort innan bira-drickandet?

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0