Korkade människor

Har insett att det finns en mängd korkade människor som florerar i och omkring mitt liv och fan vet om man inte borde göra slut med dessa?
Kanske räcker det att bara sluta ta åt sig och inse att det är dom som är korkade och inte jag som är en dålig människa.
Det dåliga samvetet är liksom kärlek och känslor ett fantastiskt maktmedel som utnyttjas alltför ofta åt alla håll och kanter. Nu håller jag iofs på att lära mej att kärlek inte är av ondo och att det tydligen ska kunna sluta lyckligt (fråga mej inte hur) Så kanske kan jag även lära mig att alla andra maktmedel endast blir till ett medel om du är mottaglig för dess verkan.

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0