Jag och planering...

Ja jag vet inte riktigt, men mitt schema är fullkrämat. Jag som hade hoppats på en slackervecka här i Belgium innan man far hem till Svennelandet.
Men nej det går inte.
Sitter  och skriver en essey om mänskliga rättigheter och barnens rättigheter som ska in på måndag.
Onsdag har vi ett stort prov och likaså på fredag då är det english for social science.
Måndagen efter ska jag ha redovisning om Sverige ca 30 min.
Så har vi ju tre kappitel i work psychology som ska läsas och svara på frågor tills den 26e juni.
Men då var jag visst i Borlänge på peace & love.
Så veckan innan peace blir det till att råplugga, när jag egentligen behöver vila upp mej innan 7 dagars fyllan.

Skapligt less på allt pluggande nu!
Hur fan ska jag ha tid att plugga till tentorna?
Panik!

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0