Glöm inte att fråga ansiktsboken

Hade totalt missat att ansiktsboken behöver veta vem man träffar och dessutom hur man definierar sitt träffande, räcker alltså inte att du vet och förhoppningsvis då den du träffar.
Framför allt har jag missat att folk verkligen bryr sig och dessutom tittar efter denna fakta på sina vänners sidor och uppenbarligen är det sjukt provocerande att stå som singel fast alla vet att man träffar någon...Allvarligt!??
Så för din och alla andras säkerhet se till att du inte glömmer att berätta för ansiktsboken om du byter mamma, vilken mat du ätit, om du sovit hemma eller varit på bortamatch och glöm för all del inte att berätta exakt hur du etiketterar din dejt/vän/förhållande/knull!

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: hårdrockaren

hej jag blev lite skraj att jag missat nåt på fejjan så jag tar det här ist.skonummer 42,ligger med en goding som jag har ett förhållande med,fast och fin avföring,gammal,tjock o snygg. ja d va väl allt.

2009-06-09 @ 09:09:16
Postat av: Carso

Bra då kan resten av världen bocka av dem delarna i alla fall darling

2009-06-09 @ 12:02:18
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0