Ett gästinlägg från en hårdrockare

Har ju försökt lära carso ett och annat om hårdrock, utan större framgång skulle man kunna säga. Flickan verkar helt obildbar i ämnet och det kan ju verka märkligt när hon kan lära sig en del annat. Det skulle ju va kul om den man är  ihop med vet lite om dom största banden, iaf som tex ; Iron maiden, Ac/dc.Black sabbath, Judas priest, Thin lizzy osv. Våra musiksamtal idag verkar kretsa kring shlagers, dansband och annat trams. Ska jag ge upp hårdrockskolan eller kämpa på? Ocoolt nog såg jag Motley crue -84, samma år som carso föddes, och då kan man iofs förlåta lite men bara lite.Vi lägger nog in en överväxel och skickar lill carso på hårdrock träningsläger med mig som rektor och allsmäktig ledare minst två månader. Om det inte funkar så får jag väl börja plugga fjollschlager och annan lös musik. rock on hårdrockaren!

Xo Xo Hådrockaren

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Syndasumperskan

Tyvärr mattanten men det är kört. Carso är obildbar när det gäller hårdrock men hon är ju bra på en del andra saker så du kanske får nöja dig.

2009-07-02 @ 13:28:44
URL: http://syndasumpen.blogspot.com
Postat av: Carso

Yes jag är skillad på andra områden och säkerligen mer lättlärd där oxå



2009-07-02 @ 13:39:47
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Postat av: Bullran

Haha nu satte jag morgonkaffet i halsen.

Precis den kommentaren om mötley fick jag höra av mina sthlms gubbar som talade så gott om mötley 84 när jag och Vulgo blev aldeles till oss av att få se dessa små rockiga gudar för första gången!

2009-07-06 @ 12:11:58
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0