Balsam vinäger

Nia håller på att balla ur helt.
Vad ska jag ta mej till?
Hon öser på balsam vinäger på allt, jag menar allt!
Och inte små mängder heller.
Idag när hon trodde att jag inte såg, alltså så äckligt.
Men ni vet den där lilla pölen som blir kvar efter man tryckt i sej en sallad;
Nias pöl är dock stor och även fylld av peppar och salt, hon sörplade i sej det!
Urk, vad är felet med den här kvinnan.
Så gjorde hon en sån där min, en njutningsmin som man gör när man krubbat något riktigt gott och är påväg mot kaffe och cigg för att fullända den delikata måltiden.

Kan det vara jungfrufödelse på gång?
Hon har även blitt lite fet, fått mage.
Jag vet inte, men det är något galet.
Bör skicka henne till doktorn när vi landat i Sweden.

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0