Afterwork är anledningen till jobb!

Då står helvetet för dörren och i dag är sista dagen på mitt fantastiska (!?) tre dagar långa sommarlov. I morgon återvänder vi till kryptan för att prata med damer som ingenting förstår och herrar som inte riktigt hänger med i argumentationens snabba konst.
Var snäll nog att messa chefen för att berätta hur jag förväntar mig min första dag, fika, fika och mer fika...eventuellt kanske prova att logga in på datorn och sedan inreda mitt bås. En positiv sak finns dock och det stavas afterwork, tur man har kollegor och vänner som inte bangar.
Tänker dock förtränga denna fasansfulla dag hela kvällen och till min hjälp tänker jag ta hårdrockaren, han får hitta på något att skingra tankarna med.

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0