Vad är det för fel på människan?

Skvallernörd som jag är kunde jag inte missat "veckans hetaste sommarflirt". Dörrfjant Fadde och hästbonden Susanne från Bonde söker fru. Eller hur, tillåt mig asgarva ett par minuter, hur i helvete har detta gått till?
Gemensamma vänner sägs det och att dom är exakt varandras typer. Jamenvisstsåatte.....eeeh??
Varför har i såfall hon levt på en gård mitt i ingenstans och han knullat på korkade blondiner på stureplan? Känns som en match made in heaven, jajamen.
Nån som har lust att betta på hur länge det kommer hålla innan Fadde återigen måste flytta hem till mamma och läka sitt brustna hjärta efter ännu en dokusåpastjärna....Ack ack arma människa

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: hårdrockaren

Är det nån som kan fuck off and die så är det väl bölar fadde

2009-07-09 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0