Sömnlös i sekthuset

Ger mig fan på att sekten har kastat någon slags "sömnvägransdamm" över min lägenhet för fan vad omöjligt det var att sova i natt. Som om inte saknaden av John Blund var nog så tog dessutom vännersäsongerna slut kl 4 i natt så efter det fick det bli norska radiodokumentärer...inte ens det fick mig att sluta ögonen.
Hade hårdrockaren med mig på länk ett bra tag men tillslut övergav han mig han oxå fast han får man ha lite förståelse för, han är gammal och måste ha sin skönhetssömn.
Lyckades somna till en stund där vid 6-tiden och då ringer såklart sidekick Wille kl 8 för att fråga om jag VERKLIGEN kommer i dag, cant stay mad at him though det är underbart att vara efterlängtad

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0