Morgonstrapatser

Tycker nog ändå att jag trots min litenhet pinnar på rätt bra när jag är ute o går och speciellt på väg till jobbet eftersom jag alltid är sen. Tydligen har jag fel för i morse blev jag omsprungen och det ganska rejält oxå. No danger on the roof om det inte vore för att personen (en man) var minst 70 år, hade rollator och musik i lurarna.
Vet inte om jag ska skratta eller gråta men fan vad fort han gick karljäveln

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Syndasumperskan

I'm in chock!!! Det blir tydligen bara värre i Syndernas näste. Håller fullständigt med Simon om att en Präst skulle kunna göra nytta. Eller varför inte ta dit hela Jehovas klanen? En fråga: den nakna mannen i duschen var det verkligen han som inte är bög??? Isf kanske det är dags att omvärdera den tesen....

2009-07-07 @ 10:21:48
URL: http://syndasumpen.blogspot.com
Postat av: Carso

Jaa du...den som väntar på ngt gott...finns mer att hämta haha

2009-07-07 @ 11:42:43
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0