I can hopp I can run??!

Idag startar St Olovsloppet, för er som inte bor i Östersund så betyder det att en jävla massa människor ska springa i lag från  Östersund till någonstans i Norge. Det roliga är att sommaren för vår del är slut och de tvingas nu springa runt i höstkyla och regn, fan va nöjd jag är med att inte vara hurtig och vältränad i dag.
Dessutom  verkar det vara någon slags lag på att ha fulast kläder, alla jag sett hitills har baletttrikå byxor och tighta jackor i fula färger, why? Man ska alltid förena nytta med nöje och i det här fallet skulle Galliano ha en del att tillfföra tror jag.
Sidekick Wille ska oxå springa i dag och det är jag ledsen att jag missar, han är grym på att springa om man startar honom ordentligt. Klara färdiga gå funkar inte eftersom hans lilla huvud blir förvirrat då, han vet att han ska springa så för the love of god Carso säger du då klara färdiga gå`?? Klara färdiga SPRING heter det ju.

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0