Hårdrockare my ass

Trodde i mitt stilla sinne att hårdrockare skulle vara hårda, brutala och besynnerliga men ack så fel jag hade.
Hårdrockaren och hans band har som sagt varit på spelning och tro mig som det verkar på dem så har dem varit med om både det ena och det andra. Det finns fler oäkta barn och mammor till varje unge än vad en normarl kapitalist kan räkna till.
Men när vi sedan börja jämföra erfarenheter och utbildning så ligger hela bandet way off och nu pratar vi givetvis akademisk utbildning......eller?? eeehhh...
Dem är mer oskuldsfulla i detta band än någon kristen fundamentalist någonsin kan bli.
Vilket fall så upplös jag den kära lilla chauffören, som ska se till att hårdrockaren kommer hem, att han kör långsammare än Jesus hinner säga; Akta palmbladen, det kommer en fitta!
Och vad säger då bussen full med hårda hårdrockare som lyssnar på Ac/Dc och annan skit som Thin Lizzard....
Jo dom säger; Va?....???.....vi fattar inte....
Well hardcore people, I rest my case...

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0