Nu får det banne mig vara nog!

Sekten har nåt min tålamodsgräns, eller det gjorde dom egentligen Carsos första natt i lägan för tre år sedan.
Anyhow nu har i alla fall galningarna börjat med woodoo i form av stickande smärta i Carsos hjärta och lungor. Jag vet att en del nu vill hävda att Jehovas inte håller på med woodoo men då kontrar jag med att ni kanske inte träffat min sekt? Om dom tror jag precis vad fan som helst, woodoo, offer, beställningsmord och seriösa försök att frysa ihjäl små flickor i deras lägenheter.
Jag vill oxå å det bestämdaste påpeka att smärtan i lungor och hjärta inte har ett dugg med det faktum att Carso röker och har astma att göra.....

Xo Xo Debbie Doll

Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Anna

Haha nej säkerligen

2009-08-27 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0