Barn ungefär samma som att skjuta heroin?

Pratade med en kompis om det här med ungar idag och som vanligt är det sjukt tabu att inför föräldrar säga att man inte förstår poängen med att skaffa barn. Varken K, S eller Carso vill ha kids och varje gång någon av oss hamnar i diskussioner om detta får vi höra att när vi väl får dom här barnen så kommer det vara det bästa som någonsin hänt och inte kommer vi ångra dom heller.
No shit Sherlock det fattar väl jag oxå men då är det ju redan försent och eftersom jag inte har ett dugg lust att offra allt man måste offra för ett par ungar förstår jag inte vitsen. På detta svarar alla föräldrar att men åh du kommer älska ditt nya liv och den kärlek du känner för barnet kommer väga upp allt du tycker att du offrar.
Ok fine, det är precis samma sak som om jag skulle börja skjuta heroin. Jag har ingen som helst lust att offra allt jag har för att börja knarka men skulle jag göra det så skulle jag absolut tycka att det var värt det och kärleken till heroinet skulle v'äga upp allt jag tycker att jag offrar....beroende kallas det!!!!
Alltså du saknar inte det du inte har och därför kan ni föräldrar sluta tjata om att barn är meningen med livet.

Xo Xo Debbie Doll


Skriv om du måste men se för fan till att stava rätt
Postat av: Anonym

Amen!

2009-08-27 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0